szkolenia biznesowe

Profesjonalna hostessa

Zamawiam »

Proszę wypełnić formularz zgłoszeniowy. Pola oznaczone * są obowiązkowe.

Dane kontaktowe

Dane do faktury

Powyższy formularz stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu. Prosimy o dokonanie wpłaty na konto bankowe firmy Royal Property Poland Sp. z o.o.

Bank:
Konto:

Prowadzący

Bartosz Królikowski

Cel szkolenia

Szkolenie przygotowuje hostessy do profesjonalnej obsługi każdego typu klienta i imprezy.

Uczestnicy poznają znajomość obyczajów i form towarzyskich oraz umiejętność postępowania i radzenia sobie w różnych złożonych sytuacjach życiowych i zawodowych. Dobre obyczaje to nie tylko kwestia tego kto komu się przedstawia pierwszy lub tego kto komu powinien ustąpić miejsca w środkach komunikacji miejskiej. To kwestia kultury języka, stroju, zachowania przy stole i wielu innych elementów. Umiejętność właściwego zachowania się w każdej sytuacji przestała być już umiejętnością pożądaną, stała się koniecznością. Język Savoir-vivre obowiązuje zarówno podczas spotkań biznesowych jak i towarzyskich, zaś znajomość zasad międzynarodowej etykiety ułatwia odnaleźć się w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji ponieważ klient na równi z kompetencją merytoryczną kontrahenta ceni traktowanie z szacunkiem i uwagą oraz kulturalną obsługę.

Niniejsze szkolenie ma na celu nauczyć uczestników m.in swobody prezentacji, komunikacji i wystąpień przed publicznością oraz umiejętnego używania sztuki perswazji w celu świadomego kształtowaniu swojego wizerunku jak i firmy którą się prezentuje. Wzmocni silne strony każdej hostessy i pomoże w korekcie postaw niepożądanych tak aby to jak mówi i to co robi zawsze odbywało się przy uwzględnieniu najwyższych standardów obsługi klienta.

Korzyści dla uczestników

  • Pozyskanie umiejętności nawiązywania profesjonalnej rozmowy oraz zachowania się w towarzystwie z różnymi typami klientami z elementami savoir-vivre;
  • Umiejętne zachowanie się podczas każdego typu promocji, imprez spotkań biznesowych, forum, eventów itp;
  • Sposoby unikania "gafy" towarzyskiej;
  • Podstawy zachowania wywołujące planowane dobre wrażenie;
  • Umiejętność doboru odpowiedniego stroju i fryzury do okoliczności;
  • Sztuka prezentacji czyli jak przykuwać uwagę?;
  • Udoskonalenie komunikacji z klientem poprzez poznanie zasad etykiety;
  • Poznanie zasad przyjmowania gości podczas bankietów;
  • Umiejętność powitania i towarzyszenia klientom w sytuacjach biznesowych;
  • Poznanie właściwej organizacji imprez, przyjęcia biznesowego;
  • i wiele innych.

Szkolenie polecamy dla

Szkolenie polecane dla osób które występują publicznie, prezentują siebie jak i produkty oraz usługi. Szczególnie dedykowane dla Hostess.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

  • Interaktywne warsztaty poprzez dyskusje i inne techniki aktywizujące do nauki;
  • Inspirujące przykłady i historie nawiązujące do branż, z których są uczestnicy;
  • Praca indywidualna i zespołowa oraz burza mózgów;
  • Wykorzystanie prezentacji multimedialnych oraz innych dostępnych narzędzi;
  • Praca z kamerą video, rejestrująca i pozwalająca na bieżąco analizować zachowania uczestników i modyfikować je na poprawne.

Program szkolenia

  1. Profesjonalny wizerunek Hostessy:
    • jak się dobrze zaprezentować (garderoba, makijaż i fryzura);
    • jak wyglądać profesjonalnie: typy urody i osobowości, dobre rady;
    • komunikacja wizualna: co komunikujemy swoim ubiorem, fryzurą, makijażem;
    • komunikacja werbalna: głos, jego natężenie, sposoby wyrażania emocji;
    • kultura osobista;
    • jak unikać błędów?
  2. Umiejętność komunikowania się. Dlaczego ludzie nas słuchają?
    • co lubimy, a czego nie lubimy w mówcy;
    • co ludzie zapamiętują z usłyszanych informacji;
    • dlaczego ważna jest konieczność poznania odbiorcy?
    • jak można rozpoznać typ odbiorcy?
    • autoprezentacja: głośność, tempo, artykulacja, modulacja, poprawna wymowa;
    • mowa ciała – spójność komunikatu werbalnego z niewerbalnym;
    • jakimi środkami możemy wpłynąć na zainteresowanie słuchaczy?
    • pierwsze wrażenie i jego znaczenie w dalszym przebiegu zdarzeń.
  3. Zasady precedencji czyli kto pierwszy i dlaczego?
    • ustalanie hierarchii osób i pozycji w biznesie;
    • precedencja na spotkaniach biznesowych, na przyjęciu i w podróży;
    • jak sobie radzić w trudnych i niezręcznych sytuacjach.
  4. Pierwsze wrażenie:
    • skupienie uwagi;
    • dostosowanie do odbiorcy;
    • rodzaje argumentów – konieczność dopasowywania ich do treści przekazu i odbiorcy.
  5. Techniki zadawania pytań i udzielania odpowiedzi:
    • rodzaje pytań pojawiających się w trakcie prezentacji;
    • rola pytań;
    • odpowiedź na obiekcje;
    • radzenie sobie z odmową;
    • profilaktyka sytuacji konfliktowych.
  6. Przyjęcia i spotkania:
    • rodzaje;
    • zajmowanie miejsc w pomieszczeniach;
    • korzystanie z telefonu;
    • unikanie niezręcznych sytuacji;
    • nakrycie, menu, potrawy i alkohole.
  7. Prezenter i odbiorca prezentacji:
    • określenie oczekiwań i nastawienia;
    • podejście własne do prezentowania produktów;
    • dlaczego warto być profesjonalistą;
    • oczekiwania zlecającego prezentację;
    • czynniki wpływające na odbiór.
  8. Trema jako efekt stresu:
    • wpływ samooceny i poziomu aspiracji na przeżywanie stresu;
    • stresory – ćwiczenie;
    • sposoby szybkiego rozładowania napięcia przed prezentacją;
    • elementy treningu relaksacyjnego;
    • przygotowanie prezentacji.
  9. Ćwiczenia z wykorzystaniem poznanej wiedzy - Prezentacje uczestników szkolenia.
  10. Podsumowanie i zakończenie.

Zamawiam » Do góry ^